BMZ POLAND świadczy usługi serwisu pozagwarancyjnego. 


Jeżeli posiadasz baterię która jest poza okresem gwarancyjnym bądź posiada uszkodzenie mechaniczne możesz na własny koszt odesłać ją do naszego serwisu na odpłatną diagnostykę. 


Po przeprowadzonej analizie poinformujemy Cię o jej wynikach a także przedstawimy ofertę naprawy


Jeżeli zdecydujesz się skorzystać z naszych usług  koszty diagnostyki pokrywa BMZ.


Przed wysłaniem baterii na serwis wyślij nam maila z opisem usterki: bmzpolandsupport@bmz-group.com

Twoje zgłoszenie trafi do naszego systemu ticketowego, nadany zostanie mu indywidualny numer pod którym będziemy procesować Twoją baterię. 


W mailu umieść m.in informacje dotyczące: 

- nazwy baterii/ numeru artykułu baterii

- podeślij nam zdjęcie tabliczki znajdującej się na baterii

- podaj dane swojej firmy. 


Pamiętaj, żeby poinformować nas przed wysyłką czy bateria posiada uszkodzenia mechaniczne- wówczas poinformujemy Cię czy bateria wymaga specjalnego przygotowania do transportu. 


W przypadku baterii EVS i Storage jeżeli usterka będzie przez Ciebie dokładnie opisana, dołączysz raporty, screeny z servicetoola istnieje duże prawdopodobieństwo że będziemy w stanie oszacować koszty naprawy na bazie Twoich danych i przedstawić Ci wstępną ofertę. Jeżeli podczas diagnozy na serwisie BMZ pojawią się dodatkowe usterki, których koszt naprawy nie został ujęty w informacji cenowej, przed podięciem naprawy poinformujemy Cię o tym.