BMZ POLAND świadczy usługi serwisu pozagwarancyjnego.
Jeżeli posiadasz baterię która jest poza okresem gwarancyjnym bądź posiada uszkodzenie mechaniczne możesz na własny koszt odesłać ją do naszego serwisu.
Bateria ta zostanie poddana diagnostyce. Koszty takiej diagnozy wynoszą 45 EUR/szt.
Po przeprowadzonej analizie poinformujemy Cię o jej wynikach a także przedstawimy ofertę naprawy lub w przypadku gdy naprawa nie będzie już możliwa koszt zakupu nowej baterii.
Jeżeli zdecydujesz się skorzystać z naszych usług (naprawa lub zakup nowej baterii) koszty diagnostyki pokrywa BMZ.
Przed wysłaniem baterii na serwis wyślij nam maila z opisem usterki: bmzpolandsupport@bmz-group.com.
Twoje zgłoszenie trafi do naszego systemu ticketowego, nadany zostanie mu indywidualny numer pod którym będziemy procesować Twoją baterię.
W mailu umieść m.in informacje dotyczące:
- nazwy baterii/ numeru artykułu baterii
- podeślij nam zdjęcie tabliczki znajdującej się na baterii
- podaj dane swojej firmy.
Pamiętaj, żeby poinformować nas przed wysyłką czy bateria posiada uszkodzenia mechaniczne- wówczas poinformujemy Cię czy bateria wymaga specjalnego przygotowania do transportu.