1. Zgłoszenia reklamacyjne przesyłaj zawsze na maila : bmzpolandsupport@bmz-group.com lub poprzez portal https://service.bmzpoland.pl/pl/support/home
2. W treści maila lub zgłoszenia staraj się podać jak najwięcej danych dzieki czemu będziemy w stanie szybciej i sprawniej rozwiązać Twoje zgłoszenie.
Uzupełnij takie informacje jak:
1. Opis usterki
2. Informacja dotycząca numeru artykułu- najlepiej podeślij zdjęcie tabliczki znajdującej się na danej baterii.
3. Jeżeli to możliwe wygeneruj raport z baterii. Jeżeli bateria pracuje w układzie wygeneruj raporty z wszystkich baterii.
Wzór raportu poniżej:
Raport możliwy jest do ściągnięcia z programu Service tool z zakładki RAPORT:
4. W przypadku baterii Hyperion podeślij film pokazujący konfigurację zaświecania się ledów od momentu załączenia urządzenia.
5. Pozostaw nam dane dot Twojej firmy- Nazwa, adres, numer kontaktowy.