1. Zgłoszenia reklamacyjne przesyłaj zawsze na maila : bmzpolandsupport@bmz-group.com  lub  poprzez portal https://service.bmzpoland.pl/pl/support/home 

 

2. W treści maila lub zgłoszenia staraj się podać jak najwięcej danych dzieki czemu będziemy w stanie szybciej i sprawniej rozwiązać Twoje zgłoszenie. 

 

Uzupełnij takie informacje jak: 

 

1. Opis usterki

2. Informacja dotycząca numeru artykułu- najlepiej podeślij zdjęcie tabliczki znajdującej się na danej baterii. 


Image 


3. Jeżeli to możliwe wygeneruj raport z baterii. Jeżeli bateria pracuje w układzie wygeneruj raporty z wszystkich baterii. 


Wzór raportu poniżej: 

Raport możliwy jest do ściągnięcia z programu Service tool z zakładki RAPORT: 


4. W przypadku baterii Hyperion podeślij film pokazujący konfigurację zaświecania się ledów od momentu załączenia urządzenia. 


5. Pozostaw nam dane dot Twojej firmy- Nazwa, adres, numer kontaktowy.