1. Zgłoszenia reklamacyjne przesyłaj zawsze na maila : bmzpolandsupport@bmz-group.com lub poprzez portal https://service.bmzpoland.pl/pl/support/home
2. W treści maila lub zgłoszenia staraj się podać jak najwięcej danych dzieki czemu będziemy w stanie szybciej i sprawniej rozwiązać Twoje zgłoszenie.
Uzupełnij takie informacje jak:
1. Opis usterki
2. Informacja dotycząca numeru artykułu- najlepiej podeślij zdjęcie tabliczki znajdującej się na danej baterii.
3. Dołącz wypełniony service request - znajdziesz go w załączniku
4. Dołącz fakturę zakupową roweru.
5. Pozostaw nam dane dot Twojej firmy- Nazwa, adres, numer kontaktowy.
Jeżeli Twoje zapytanie dotyczy częsci zamiennej:
Podaj następujące informacje:
1. Jeżeli istnieje taka możliwość podeślij zdjęcie przedmiotu, którego dotyczy Twoje zapytanie
2. Zrób zdjęcie tabliczki znajdującej się na danej baterii/części zamiennej.