1. Zgłoszenia reklamacyjne przesyłaj zawsze na maila : bmzpolandsupport@bmz-group.com  lub  poprzez portal https://service.bmzpoland.pl/pl/support/home 


2. W treści maila lub zgłoszenia staraj się podać jak najwięcej danych dzieki czemu będziemy w stanie szybciej i sprawniej rozwiązać Twoje zgłoszenie. 


Uzupełnij takie informacje jak: 


1. Opis usterki

2. Informacja dotycząca numeru artykułu- najlepiej podeślij zdjęcie tabliczki znajdującej się na danej baterii. 

3. Dołącz wypełniony service request - znajdziesz go w załączniku



4. Dołącz fakturę zakupową roweru. 

5. Pozostaw nam dane dot Twojej firmy- Nazwa, adres, numer kontaktowy. 


Jeżeli Twoje zapytanie dotyczy częsci zamiennej:


Podaj następujące informacje:

1. Jeżeli istnieje taka możliwość podeślij zdjęcie przedmiotu, którego dotyczy Twoje zapytanie

2. Zrób zdjęcie tabliczki znajdującej się na danej baterii/części zamiennej.